Ketat Giler

Di suatu mlm yang sunyi… di dalam sebuah blik.. adanya dua pasangan.. truna dan dara…

Truna: Arghhh.. ketatnyer… jenuh ni..
Dara: xkan ketat sgt kot.. tekan le kuat ckit…
Truna: Ketat giler ni… apa u wat… jenuh i tekan…
Dara: Apalah u ni… tu pun xleh nak wat.. td kata hebat sgt… mana kelakian u…?
Truna: u main prananlah sama… mana leh i sorg jer… u tolak k.. i tekan…
Dara: yele2… i tolak ni… argh… sakitnya…
Truna: Sakit sikit je… klo kita wat sama2.. mesti sempoi nyer.. kita wat sama2 k
Truna/dara: tolak…tekan…tolak..tekan..tolak..tekan..
Truna: Fuhhh.. kan i kata mesti berjaya nyer.. amacam best x?
Dara: maunyer x… berjaya jugak buka pintu ni… lama lagi dlm ni.. mau pengsan i..
Akhirnya dapatlah truna dan dara kluar dari bilik stor setelah terkurung slama 10 minit akibat dipermainkan rakan setugas.

 

 

Komen Anda